Hoe meer we weten, hoe beter we kunnen helpen
Big data is voor sommigen een beladen term, voor anderen juist dagelijkse kost. VodafoneZiggo legt uit wat we doen met klantgegevens (alléén als de klant daar toestemming voor geeft) en welke kansen die bergen aan data bieden.
"Data is de bron voor succes en klantwaarde"
VodafoneZiggo is onderweg naar een data-gedreven bedrijfsmodel. "Zet je de data centraal, dan zet je de klant centraal", concludeert Aziz Mohammadi, directeur Advanced Analytics.
interview - 3 min
Lees dit verhaalVodafoneZiggo is onderweg naar een data-gedreven bedrijfsmodel. "Zet je de data centraal, dan zet je de klant centraal", concludeert Aziz Mohammadi, directeur Advanced Analytics.
interview - 3 min
Lees dit verhaalContact met klant van de toekomst
VodafoneZiggo verbindt. Via telefoon, apps en e-mail brengen we je in contact met de wereld. Ook jouw verbinding met óns moet optimaal zijn. Het programma 'Future of Conversation' geeft vorm aan de toekomst van dit contact. Programmaleider Sanne Nolet neemt je mee naar de conversaties van morgen.
interview - 4 min
Lees dit verhaalVodafoneZiggo verbindt. Via telefoon, apps en e-mail brengen we je in contact met de wereld. Ook jouw verbinding met óns moet optimaal zijn. Het programma 'Future of Conversation' geeft vorm aan de toekomst van dit contact. Programmaleider Sanne Nolet neemt je mee naar de conversaties van morgen.
interview - 4 min
Lees dit verhaalMeer weten?
Volg ons ook op LinkedIn en Twitter en blijf op de hoogte van nieuws, achtergronden en aankomende edities van ons magazine.